HIER ZIJN WE GOED IN

Tarieven

Werven via media

Wat kost het om met de juiste doelgroep in contact te komen?
MOResult heeft doelgroepgerichte wervingspakketten samengesteld.

MOResult organiseert recruitment samen met haar klanten.

Het inzetten van één mediakanaal voor de werving blijkt meestal niet tot het gewenste resultaat te leiden. MOResult heeft, uit de ruim 500 beschikbare jobboards, pakketten samengesteld voor de werving van specifieke doelgroepen.

Aanvullend is het mogelijk om, via specifieke jobboards, Social Advertising en Boosters, een vacature bij een nog grotere groep latent zoekenden onder de aandacht te brengen. Ook is het mogelijk om een doorlopende campagne in geselecteerde media te plaatsen. Dit is aan te bevelen wanneer er een permanent behoefte is aan versterking vanuit een specifieke doelgroep.

DoelgroepTarief (*)
MBO – Algemeenvanaf: € 1450,-
MBO – Specialistischvanaf: € 1850,-
HBO – Algemeenvanaf: € 1600,-
HBO – Specialistischvanaf: € 1950,-
WO – Algemeenvanaf: € 1950,-
WO – Specialistischvanaf: € 2150,-
(*) De tarieven zijn inclusief het optimaliseren van de vacatureplaatsing om de gekozen doelgroepen zo goed mogelijk kennis te laten nemen van de vacature in de diverse media

Direct benaderen van kandidaten – Searchen

Naarmate specifieke kennis en ervaring belangrijker wordt in de selectie, wordt het gericht zoeken en benaderen van kandidaten via databases en social media een interessantere methode van werving.

Het toevoegen van opleidingen, ervaring, demografische factoren en interesses maakt je doelgroep voor werving kleiner, maar ook beter vindbaar. MOResult heeft toegang tot de grootste CV-databanken en heeft in de afgelopen 25 jaar een omvangrijk netwerk opgebouwd. Een netwerk van potentiële kandidaten die zich gedurende hun loopbaan blijven ontwikkelen en die zo nu en dan behoefte hebben aan een nieuwe werkomgeving.

Een belangrijke tip is wel: ‘Wanneer je kennis en ervaring toevoegt, moet je er ook zeker van zijn dat dit frequent ingezet gaat worden in de functie.’ Is dit niet het geval, benoem het dan ook niet (ook niet als een pré), want je nieuwe medewerker raakt teleurgesteld zodra deze merkt dat deze expertise niet ingezet behoeft te worden in de functie.

Ook hier bespreken we vooraf goed de functie eisen met je en maken we vooraf een analyse van de doelgroep en de kans op succes, 

Een actieve search kan voor iedere doelgroep worden uitgevoerd vanaf een tarief van: € 1500,-